Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si na internetu dva poukazu na 17.5.2014 na výlet. V poukazu je jasně dáno, že lze zarezervovat nejpozději 4 dny před odjezdem. Když jsem volala, tak mi řekli, že je obsazeno a mám nárok na vrácení peněz, protože někdo špatně napsal informace na poukaz. Domluvila jsem se na vrácení peněz. Po 2.měsících peníze nemám. Vždy mi řeknou, že se omlouvají a že peníze ihned pošlou. Mail i mailovou konverzaci. Nevím, jak to mám již řešit. Bohužel mi neustále lžou.
1denní ZÁJEZD do MEDVĚDÍ SOUTĚSKY s EXPRESSBUS. Kaňon,
Prosím o vrácení peněz za oba poukazy 1denní ZÁJEZD do MEDVĚDÍ SOUTĚSKY s EXPRESSBUS. Kaňon,
vodopády, můstky, žebříky a tůně zasazené v okouzlující přírodě!
Vydejte se za poznáním nejkrásnějších koutů ŠTÝRSKA.
Vyrážíme 17. 5. 2014! číslo 253799 a 253798.
|
Tweet |
V tomto případě se nám nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Uvedené IČ není obsaženo v obchodním rejstříku. Je možné, že obsahuje chybu nebo uvedený subjekt pod tímto číslem zapsán nebyl. Spotřebitelce doporučujeme, aby podnikateli poskytla písemně přiměřenou lhůtu pro vrácení peněz.
Z výše uvedených důvodů stížnost uzavíráme pro nedostupnost subjektu.