Společnost


Slevopolis

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#3801Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2014, před 10 lety

Kristýna Michlovská

Znění stížnosti

Koupila jsem si na internetu dva poukazu na 17.5.2014 na výlet. V poukazu je jasně dáno, že lze zarezervovat nejpozději 4 dny před odjezdem. Když jsem volala, tak mi řekli, že je obsazeno a mám nárok na vrácení peněz, protože někdo špatně napsal informace na poukaz. Domluvila jsem se na vrácení peněz. Po 2.měsících peníze nemám. Vždy mi řeknou, že se omlouvají a že peníze ihned pošlou. Mail i mailovou konverzaci. Nevím, jak to mám již řešit. Bohužel mi neustále lžou.


Produkt

1denní ZÁJEZD do MEDVĚDÍ SOUTĚSKY s EXPRESSBUS. Kaňon,


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz za oba poukazy 1denní ZÁJEZD do MEDVĚDÍ SOUTĚSKY s EXPRESSBUS. Kaňon,
vodopády, můstky, žebříky a tůně zasazené v okouzlující přírodě!
Vydejte se za poznáním nejkrásnějších koutů ŠTÝRSKA.
Vyrážíme 17. 5. 2014! číslo 253799 a 253798.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 12:13, před 10 lety

V tomto případě se nám nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Uvedené IČ není obsaženo v obchodním rejstříku. Je možné, že obsahuje chybu nebo uvedený subjekt pod tímto číslem zapsán nebyl. Spotřebitelce doporučujeme, aby podnikateli poskytla písemně přiměřenou lhůtu pro vrácení peněz.
Z výše uvedených důvodů stížnost uzavíráme pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.