Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#38016Klamání spotřebitele, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Andrea Baslová

Znění stížnosti

20.10 2019 (42. týden) jsme po dlouhé vybírání na prodejně uzavřeli kupní smlouvu na 6 židlí Cecilia. Prodavač č. 1801. Objednávka v hodnotě 8966 Kč. Zaplatili jsme zálohu 3000 Kč. Židle nebyly skladem. Ve smlouvě jsme si odsouhlasili dodání na 45. týden (4 židle měly být skladem, měla přijít informace, že je možné, si je vyzvednout) a 48. týden měly být na skladě zbylé 2. Informace žádné nešly, tak jsem kontaktovala Sconto telefonicky ve 47. týdnu.
-číslo na interenetu bez odezvy
-dlouhé a neúspěšné zkoušení více čísel
-Scontolinka dala kontakt na vedoucího prodeje (257893600), volání v různé časy během pracovní doby, opakovaně, doposud asi 20x, jednou mi byl hovor vytípnut, nic
-48. týden Scontolinka mi sdělila, že židle jsou na skladě a další dvě jsou například v Ústí nad Labem, že ale na lince nemohou editovat objednávku, aby zadali převoz.
-Další telefonní číslo, přímo do oddělení kuchyní, zvednuto, prodavač mi sdělil, že se objednávka již kompletuje. Odložili jsme tedy zapůjčení auta, abchom židle odvezli najednou. Několik dní nic.
-hovor do kuchyní - paní mě kárá, proč jí volám s tímto do kuchyní, ověří objednávku, řekne mi, že se nic nekompletuje, že se čeká
-hovor na 257893201 - objednávka by měla být během pár dní kompletní
-49.týden nic, dodavatel údajně dojede cca 11.12. - ok počkáme tedy znovu a vyzvedneme vše dohromady
50. týden - pokouším se opakovaně spojit a vedoucím obchodního domu, 257893220, bez úspěchu
-51. týden - stále nic, 257893201 říká, že židle tam nejsou a neví se, kdy budou.

Podle smlouvy máme nárok maximálně na 0,3 % z ceny za započatý týden prodlení. Tj. k dnešku můžeme uplatnit sankci z prodlední 80 Kč bez reálného termínu, kdy bude připraveno všech 6 židlí, nebo mít 4 židle místo 6 nebo odstoupit od smlouvy a po 2 měsících být s kuchyní stále a znovu bez židlí.

Vzhledem k tomu, že máme naše vozidlo aktuálně nepojízdné, rádi bychom, aby nám Sconto židle po tom všem přivezlo zdarma domů. Okamžitě ty 4 a následně zbylé 2. Mobilní číslo na partnera je zapsáno v uvedené objednávce.


Produkt

židle Cecilia 4140227


Požadované řešení

Podle smlouvy máme nárok maximálně na 0,3 % z ceny za započatý týden prodlení. Tj. k dnešku můžeme uplatnit sankci z prodlední 80 Kč (což je směšné) bez reálného termínu, kdy bude připraveno všech 6 židlí, nebo mít 4 židle místo 6 nebo odstoupit od smlouvy a po 2 měsících být s kuchyní stále a znovu bez židlí.

Vzhledem k tomu, že máme naše vozidlo aktuálně nepojízdné, rádi bychom, aby nám Sconto židle po tom všem přivezlo zdarma domů. Okamžitě ty 4 a následně zbylé 2. Mobilní číslo na partnera je zapsáno v uvedené objednávce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 11:26, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2020 10:16, před 5 lety

Dobrý den,

omlouvám se Vám za komplikace; v současné době je však již kupní smlouva vystornována, takže považuji za uzavřené a již bezpředmětné.

V případě jakýchkoli dotazů jsem k dispozici na e-mailové adrese: jakub.husek@sconto.cz

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:08, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 07:45, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.