Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Hradci Králové dne 16.12.2019
Věc: STÍŽNOST
Dobrý den, jsem Vaší dlouholetou klientkou – využívala jsem u Vás služby paušál na mobil, později pak TV a Internet.
Od 1.8.2019 jsem se přestěhovala v Hradci Králové. Na původní adrese vše fungovalo bez problémů, ale na nové adrese Vaše služba TV a Internet přestala korektně pracovat- Internet byl pomalý, u TV se zasekával obraz atd.
Po návštěvě kamenné pobočky T- mobile ,Chelčického 733/28 v HK, kde jsem oznámila změnu adresy, přijel na novou adresu externí technik T- mobile, který se zde snažil cca 3 hodiny Vaše služby TV a Internet zprovoznit. Služba však nebyla funkční- dle jeho odborného názoru zde není dostatečně SILNÝ signál T- mobile a tudíž služba nemůže NIKDY FUNGOVAT KOREKTNĚ na 100% !!!
Technik odcházel s tím, že není problém službu TV a Internet kdykoli u Vás zrušit BEZ SANKCÍ , protože se jedná o technický problém, který nelze vyřešit!
Na základě této informace jsem se rozhodla službu TV a Internet u Vás zrušit, již cca 6 týdnů tuto službu nevyužívám, router je odpojený!
Již několikrát jsem navštívila pobočku T- mobile v Chelčického ulici, kde mi bylo řečeno, ať tento problém vyřeším s operátorem T- mobile, operátor mi řekl, ať TO vyřeším na pobočce a tak pořád dokola.
Dále mi telefonoval jiný technik T- mobile, který sem odmítl přijet, pouze v případě, že uhradím výjezd 2.500 Kč, což odmítám!
Dále po mě požadoval, ať si opět zajdu na pobočku, kde si mám vyzvednout nový router, ten si doma sama zapojit a pokusit se tím problém vyřešit ???!!! Toto kategoricky odmítám!
Souhrnem mohu říct, že nikoho, s kým jsem jednala ABSOLUTNĚ NEZAJÍMÁ fakt, že tato služba nefunguje a nechci ji proto využívat! Pouze uplynul další měsíc, kdy mi dnes přišlo nové vyúčtování na 1.732, 46 Kč. Tuto částku zaplatit odmítám , žádám o nové vyúčtování, kdy uhradím pouze za fungující službu, tedy paušál za mobil.
Tímto Vás zároveň VYZÍVÁM k okamžité nápravě a vyřešení dané situace, jinak jsem nucena se obrátit na ČOI, která můj podnět jistě řešit bude, toto však není nutné!
Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti .
Zrušit nefunkční službu, vrátit neoprávněné zálohy
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud chce spotřebitel zrušit službu, je nutné smluvní závazek vypovědět (zde však upozorňujeme na možnost operátora účtovat si kompenzační poplatek ve výši 20% ze součtu všech zbývajících plateb - viz § 63 odst. 1 písm. p zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.