Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3803Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2014, před 10 lety

Milan Král

Znění stížnosti

Dne4.2.2014 jsem zakoupil od této firmy, tel HTC Desire X za 4560,-Kč s poštovným. Telefon po 4 měsících byl nefunkční, tudiž byl odeslan 30.5.2014 a 2.6.2014 přebrán reklamačním oddělením v Praha 5,Bavorská856/14.Od týto doby již nikdo nekomunikuje a reklamace není stále vyřízena.


Produkt

Smartphone HTC Desire X


Požadované řešení

Dnes již chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 16:06, před 10 lety

Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Odstoupení je vhodné zaslat doporučně, nejlépe s dodejkou.

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Doposud se nerozhodla ke stížnostem vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnosti uzavíráme pro nereakci subjektu. Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.