Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22.1.2018 jsme uzavřeli smlouvu (29633944) na pevný internet po drátě Premium k němuž jsme měli sjednaný TV mini se dvěma setopboxy.
Bylo nám, pracovníicí na pobočce v Letňanech, řečeno, že síla internetu nám postačí na dvě televize, tři mobily + popřípadě na pracovní PC, 50 Mbit/s.
Na prodejnu v Letňanech jsme přišli uvedeny problém řešit. Pracovníkem prodejny i servisním oddělením, bylo zjištěno, že bohužel došlo k neúplnemu spuštění internetu, a tim pádem neplnění smlouvy. Internet nám vypadával a nefungoval tak jak má. Ale vzhledem k tomu, že ty výpadky nebyly tak časté, považovali jsme to za momentální přetížení a nenapadlo by nás, že nám do sítě nebyl puštěn internet naplno, přílohu je možné doložit. Tato nesrovnalost nám byla potvrzena i vašim servisním střediskem, že nebylo spouštění internetu, po celou dobu od uzavření smlouvy z 22.1. 2019, dodrženo dle smlouvy.
31.10.2019, nám bylo při nahlášení přislíbeno, že budeme vyrovnáni kompenzační částkou 500Kč pracovníkem prodejny p. Chalušem a ani k tomuto nedošlo.
Mrzí mě, že cca 1 třičtvrtě platím 868 Kč za něco, co není vašim operátorem poskytováno dle smlouvy.
Žádám tedy o kompenzační vyrovnání.
Předem děkuji
Hladká Jaroslava
Kompenzační vyrovnání
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Reklamační řízení není zpoplatněno.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.