Společnost


HS TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38033HS Tour - nemožné kontaktovat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Iveta Ondriášová

Znění stížnosti

Dobrý den, taky patřím k poškozeným co koupili něco přes slevový portál slever.cz. Na jaře jsem zakoupila 4x voucher přes slevový portál slever.cz - společnost Jarea, který se začátkem léta vyhlásil insolvenci. Zájezdy byly zaplacené, já měla veškeré údaje ze strany CK potvrezny. Potom co jsme se dozvěděla o úpadku jsem se od CK domáhala peněz zpět, to mi napsali že se musím přihlásit k insolenvci, protože oni od portálu peníze nedostali. K insolvenci jsem se řádně přihlásila. 1.11 byl soud a rozhodnutí, které zní tak že slever/Jarea nejsou povinni mi nic vracet protože to jsou pouze prostředníci, a naopak peníze jsou mi dlužni z CK, která měla zájezd pořádat. Dobrá to bych pochopila, jenže já se od té doby s CK HS TOUR nemohu spojit, neodepisují na mejly, nezvedají telefony. Do té doby na jaře komunikovali normálně. V této záležitostí máme více než 5 000 Kč, ráda bych ty peníze dostala zpět. Nemáte nějaký tip jak bych měla dále postupovat ? Děkuji

Výsledky insolvence veřejně k nahlédnutí na: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=8B416B574AA23679E05333F21FAC60E9


Produkt

Zájezd na Plitvická jezera


Požadované řešení

Vrácení ¨peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 19:46, před 5 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby cestovní kancelář vyzvala k poskytnutí sjednaného zájezdu. Pokud se zájezd z důvodu na straně společnosti neuskuteční, má spotřebitelka možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 22:41, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.