Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38035Nedodržená akce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Šimon Novák

Znění stížnosti

V akci 5.12 byly bonusové kredity za objednávky nad 500...
Nakoupil jsem tedy za 597,- a kredity byly připsány... Jenže pak nešly použít, propadly a nekompetentní a arogantní operátor podpory Slevomatu odmítá pomoci.... Nemluvě o dostupnosti této.... "podpory"... 2 odpovědi za 10 dní...
Hodnota kreditů je symbolická, jde tu o princip.


Požadované řešení

Dodržení akce a opětovné připsání kreditů které nešly použít. A omluvu za nepřijatelné chování operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 10:36, před 5 lety

Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

U uvedeného případu bude taktéž záležet na podmínkách celé akce. V případě, že spotřebitel nebyl poučen o možné následném omezení uplatnění kreditů, na jejich následném poskytnutí by měl nárok.

V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.