Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V akci 5.12 byly bonusové kredity za objednávky nad 500...
Nakoupil jsem tedy za 597,- a kredity byly připsány... Jenže pak nešly použít, propadly a nekompetentní a arogantní operátor podpory Slevomatu odmítá pomoci.... Nemluvě o dostupnosti této.... "podpory"... 2 odpovědi za 10 dní...
Hodnota kreditů je symbolická, jde tu o princip.
Dodržení akce a opětovné připsání kreditů které nešly použít. A omluvu za nepřijatelné chování operátora.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
U uvedeného případu bude taktéž záležet na podmínkách celé akce. V případě, že spotřebitel nebyl poučen o možné následném omezení uplatnění kreditů, na jejich následném poskytnutí by měl nárok.
V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.