Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#38038Nevyřízená reklamace obchodu vsevakci.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Jana Chýlková

Znění stížnosti

Vážení, dne 3.8.19 jsem objednala a zaplatila za objednané zboží. Dne 2.10.19 jsem emailem žádala o vysvětlení nedodání zboží - odpovězeno, že došlo k chybě na straně dodavatele, že bude zboží obratem odesláno. Dne 13.10.19 jsem emailem žádala o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz z důvodu nedodání zboží - odpovězeno, že mám počkat, že zboží dorazí, bez reakce na mé odstoupení. Dne 14.10.19 opět z mé strany žádost o odstoupení od smlouvy - bez reakce na toto sdělení. Ode dne 4.12.19 mi bylo doručeno několik balíčků z Číny, které obsahovaly části objednávky. Tyto jsem zabalila a poslala doporučeně dne 14.11.19, kdy 15.11.2019 byly doručeny, cena balíku byla 99Kč. Protože zboží bylo vráceno ve 14ti denní lhůtě a protože jsem několikrát žádala o odstoupení od smlouvy po více jak 2 měsících od objednání a zaplacení zboží, žádala jsem o vrácení částky za objednávku, včetně mého nákladu poštovného - bez reakce prodejce. Ve 30denní lhůtě na vyřízení reklamace by bylo 2x sděleno (4.12. a 10.12.), v odpovědích na mé emaily, že má reklamace bude vyřešena "tento víkend". Poslední den lhůty pro vyřešení vrácení peněz, dne 13.12.19 mi bylo na můj dotaz, jak to vypadá s řešením reklamace, emailem sděleno, že reklamace byla vyřešena vrácením peněz, které mi ale vráceny nebyly, na email již prodejce nereaguje, telefonní kontakt na prodejce není dostupný. Celou dobu komunikuji emaily, připomínám se, žádám o řešení, ale odpovědi jsou nerelevantní, bez řešení situace.


Požadované řešení

Žádám vrácení částky za celou objednávku, včetně proplacení poštovného 99Kč, které jsem musela vynaložit kvůli pasivnímu přístupu prodejce na mé písemné, opakované odstoupení od smlouvy z důvodu z důvodu nedodání zboží po více jak 80dnech od jeho objednání a zaplacení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 11:16, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2020 21:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.