Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#3804Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2014, před 10 lety

Květoslava Herychová

Znění stížnosti

V prodejne Mall v Nových Butovicích jsem koupila v únoru 2014 tablet Samsung Nexus. Od té doby byl již třikrát v opravě. Projevila se pokaždé ta samá závada. Tablet najednou zamrzl a nedělal nic. Ani nešel zapnout. V prvním případě sdělili, že jakmile ho v dílně zapojili ihned začal normálně fungovat. Po druhé byla špatná nabíjecí šňůra. Obě opravy vyhodnotili jako neuznanou reklamaci. Ted při třetí reklamaci jsem už požádala o zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz, protože už nemám důvěru k výrobku. Dnes mi ale přišlo sdělení abych si vyzvedla opravený tablet. Je jasné, že u tabletu se projevuje porucha, která se stále opakuje a kterou Český servis nehodlá uznat.


Požadované řešení

zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 14:05, před 10 lety

Z důvodu výskytu opakovaných závad je možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou závadu. Podmínkou je, že všechny předchozí reklamace musí být uznány. To se v tomto případě nestalo. Spotřebiteli primárně svědčí právo na opravu, dále může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2014 14:34, před 10 lety

Vážená paní Herychová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Chtěla bych Vás poprosit zaslat mi číslo objednávky nebo číslo reklamace na emailovou adresu overeno@mall.cz a prosím do předmětu napište Dtest. Na celou záležitost se s Vámi podívám.
Děkuji Vám za pomoc.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2014 18:12, před 10 lety


Květoslava Herychová

Vážená paní Veronikou,
Protokoly o opravě číslo 2272568 ze dne, datum příjmu 24.3.2014
2278929 ze dne, datum příjmu 26.5.2014
2284873 ze dne, datum přijmu 10.7.2014
Naskenuji a odešli na výše uvedenou adresu.
Pěkný den
Herychová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 12:02, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že společnost trvá na svém stanovisku ohledně zamítnutí reklamace. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Spotřebitelka se může v tuto chvíli rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. Posudek je nutné nechat vypracovat co nejdříve po zamítnutí reklamace, aby odrážel stav zboží v době, kdy byla reklamace uplatněna. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitelka právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 12:02, před 10 lety


Květoslava Herychová

Hodnocení: