Společnost


Interní výběrové řízení s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38042Pokuta od energetické společnosti a osoby P. M.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Petr Dráb

Znění stížnosti

Je to zhruba rok co měla moje maminka uzavřít smlouvu se společností Interní výběrové řízení s.r.o. Mamince je přes 75 let a po telefonu nemohla tušit o co se má jednat. Přesně mi moje drahá maminka řekla, že jí volal pan J.?? K našemu absolutnímu překvapení mamince přišel dopis, že nový dodavatel plynu bude Energie pro Tebe?! Smlouvu jsme řešili, s nějakým pánem V., i přes jeho velmi rázné naléhání jsme smlouvu vypověděli. Cena 930 korun za odebraný kubíkwatt byla dle maminčiného současného dodavatele výrazně vyšší než měla u Innogy. Po několika týdnech nám přišla pokuta od společnosti Interní výběrové řízení s.r.o. Volali jsme několikrát na infolinku a nikdo se neozval. Po několika dnech ovšem volal pan Holiči, že viděl zmeškaný hovor. Vše jsme mu vysvětlili. Po velmi tvrdém jednání s panem H. jsme dostali informaci, že kontaktuje majitele pana H. a uvidí co se dá dělat, protože maminka po uzavření smlouvy byla přes týdny v nemocnici. Asi za 10 MINUT! volal pan H. že vzhledem k situaci a stáří maminky pokutu nebudou vymáhat. Vše jsme považovali za vyřízené.


Teď nám přišla pohledávka od společnosti rychlé řešení pohledávek! Že dostali do správy dluh od IT speciál dříve Interní........ Nevím co si o tom myslet. Ještě více mě šokuje, že po důkladném zkoumání z rejtříků vyplývá, že za oběma společnostmi tedy Energie pro Tebe a IT SPeciál stojí jeden muž, pan P. M., který společnost Interní výběrové řízení 10.4.2019 koupil a přejmenoval, asi aby nikdo neviděl, že vlastní všechny tyto firmy? Ptám se jak je toto možné? Webové stránky společnosti IT Specíl jsou stále www.internivyberoverizeni.cz, jednatel je tam napsaný pan H., tohle vůbec nechápeme. Proč IT Speciál nekomunikuje, ani Energie pro Tebe. Majitel firem je stejný! Z internetu vidím, že pan M. má dalších snad 10 firem a dle cenyenergií z roku 2018 je to ředitel Energie pro Tebe. P.M. je tedy osoba, se kterou bych se chtěl spojit a na vše se ho zeptat, protože tyto stresy mojí mamince nedělají dobře, když jeho firmy mlčí. Společnosti rychlé řešení pohledávek nic platit nebudu. Ale vidím, že jednatelem a majitelem je občan ruské národnosti, což nám nahání strach.


Produkt

smlouva na energetické aukce


Požadované řešení

Poradit mně a mé mamince zda máme pokutu platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2019 11:22, před 5 lety

Co se týče smluvní pokuty při ukončení závazku, dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory prodejce, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy, což stanoví § 1829 odst. 2 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 07:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.