Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 16.12. 2019 jsem si na zdejší poště Veronské nám. Praha 10, vyzvedla neobjednanou zásilku OmegaMarine forte´. Zaplatila jsem poplatek a teprve potom jsem zjistila, že se jedná o věc o které nic nevím a kterou jsem si neobjednala. Zjistila jsem, že někdo zneužil mé údaje a jednal s touto firmou za mne.V písemnostech k zásilce připojených jsem zjistila, že mi budou zasílány další produkty. S firmou jsem nejednala protože dle informací na Vašem dTestu to ani není možné.Žádný další produkt nechci a ráda bych to co jsem doslata vrátila jejich firmě. Nechci se k této společnosti nijak vázat a platit jim za něco, co nepotřebuji.
OmedaMarine Forte+ 60 kaps.
Vymazání z databáze této firmy a dále ať mě již nekontaktuji.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Růžičková,
v souvislosti s Vaším požadavkem si Vás dovolujeme požádat, o zaslání doplňujících údajů, jako je Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol uvedený na složence), popřípadě úplná adresa, jelikož na základě zaslaných údajů Vás nebylo možno jednoznačně identifikovat. Následně budeme moci prověřit objednávku a vyřídit Váš požadavek. Doplňující informace spolu s požadavkem můžete zaslat také na náš zákaznický servis na emailovou adresu info@naturamed.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharamaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.