Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38044Neodečtena 10% sleva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Pavel Buryška

Znění stížnosti

Při nákupu v Lídlu v Lanškrouně dne 16.12 jsem u pokladny předložil 3 stravenky a kupón na 10% slevu - účtenka č.06429 na částku 1492,40. Po zaplacení jsem zjistil, že sleva nebyla odečtena.Po upozornění pokladní mě byl kupón vrácen s tím, že ho pokladna nenačetla a řečeno že bohužel nemůžou nic dělat.A slevu mám uplatnit na další nákup.Nestěžuji si na pokladní, ale asi by jste pro takové případy měli mít řešení a né po zákazníkovy požadovat další nákup.


Požadované řešení

nechávám na Lídlu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2019 10:30, před 5 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2019 17:39, před 5 lety

Dobrý den, pane Buryško,

pokud je na pokladně problém s načtením slevového kupónu, doporučujeme si nechat zavolat vedoucího prodejny/směny. Tito kolegové jsou proškoleni pro správné načítání slev. Prosíme Vás nyní o doplnění Vaší emailové adresy, kterou jste se registroval do Uživatelského účtu při registraci karty, abychom to prověřili.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.12.2019 18:17, před 5 lety


Pavel Buryška

Dobrý den,
buryska.pavel@ow.cz
Nevím jaký účet máte na mysli, kupón jsem dostál v práci ke stravenkám.
A pro upřesnění pokladní vedoucí volala přes handsfree a potom mě řekla, že po zaplacení s tím nejde nic udělat . Jestli ji kupón na pokladně pípl nevím.
Buryška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:58, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.