Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Při nákupu v Lídlu v Lanškrouně dne 16.12 jsem u pokladny předložil 3 stravenky a kupón na 10% slevu - účtenka č.06429 na částku 1492,40. Po zaplacení jsem zjistil, že sleva nebyla odečtena.Po upozornění pokladní mě byl kupón vrácen s tím, že ho pokladna nenačetla a řečeno že bohužel nemůžou nic dělat.A slevu mám uplatnit na další nákup.Nestěžuji si na pokladní, ale asi by jste pro takové případy měli mít řešení a né po zákazníkovy požadovat další nákup.
nechávám na Lídlu
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.
Dobrý den, pane Buryško,
pokud je na pokladně problém s načtením slevového kupónu, doporučujeme si nechat zavolat vedoucího prodejny/směny. Tito kolegové jsou proškoleni pro správné načítání slev. Prosíme Vás nyní o doplnění Vaší emailové adresy, kterou jste se registroval do Uživatelského účtu při registraci karty, abychom to prověřili.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
buryska.pavel@ow.cz
Nevím jaký účet máte na mysli, kupón jsem dostál v práci ke stravenkám.
A pro upřesnění pokladní vedoucí volala přes handsfree a potom mě řekla, že po zaplacení s tím nejde nic udělat . Jestli ji kupón na pokladně pípl nevím.
Buryška
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.