Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38045Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Lenka Pajrova

Znění stížnosti

Dnes jsem dostala sms od PPL s tím, že řidič přijede mezi 13-15 hod.Čekám tedy doma a kolem 16 hod již volám řidiči kdy přijede.Jsem překvapena odpovědí, že po dohodě s vedoucím k nám v zimě jezdit nebude, že s autem které má kopec od nás nevyjede a mám si balík vyzvednout v depu. Nemáme sice asfaltovou silnici, ale cesta je udržovaná a jezdí k nám i větší auta nežli mají PPL.Cesta je uznaná jako ostatní komunikace. Ještě k tomu dnes bylo 8 stupňů nad nulou a sníh máme snad jen ve spreji. Když si zaplatím za službu, tak předpokládám, že mi bude poskytnuta.
Pokud PPL nemá na auta, tak ať nedělá kurýrní přepravu.
Pajrová


Produkt

zakázka : 40086887421


Požadované řešení

zveřejnění PPL, že zajíždí pouze kam uzná za vhodné.Nikde nemají uvedeno, že jezdí pouze po asfaltu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2019 09:53, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 13:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.