Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
Spoločnost be2 mi automaticky chcela strhnúť platbu za 3-mesačne členstvo lenze medzi časom som kartu mala blokovanú, do 7 dni sa mi vyhrážali že ak platbu neuhradia dajú mi poplatok uhradiť, následne karta bola odblokovana a čiastka 49€ im odisla, oni ti čiastku nechcú akceptovať a vyhrážajú sa mi exekúciou a posunutím pohladká externej spoločnosti.
3-mesačne členstvo na ich stránke
Vrátenie financíi šot na ucet plus zrušenie úctu na ich stránke, žiadosť o zrušenie bola e-mailom zasielana.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Toto bola ich reakcia
Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Vzhľadom na to, že ste nedodržali termín platby, Váš prípad bol postúpený našej externej agentúre pre vymáhanie pohľadávok.
Ak Vás doposiaľ nekontaktovali, stane sa tak v nasledujúcich dňoch alebo týždňoch. Prosíme Vás, aby ste všetku budúcu korešpondenciu v tejto veci adresovali výhradne tejto agentúre.
Naše oddelenie už viac nie je zodpovedné za Váš prípad.
Ak máte akékoľvek otázky, prečítajte si upomienku alebo predchádzajúce e-maily, ktoré sme vám zaslali. Veríme, že sme situáciu vysvetlili. Neuhradený poplatok nemôžeme odpustiť ani znížiť.
S pozdravom
Martin Bell
Správa pohľadávok
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
Ja som platbu uhradila a majú ju na úcte a dookola mi vypisujú že platbu nemajú má úcte a klamu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.