Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38049Nedodané zboží, komunikace nefunguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 5 lety

Miroslav Říha

Znění stížnosti

Dne 10.12.2019 jsme prostřednictvím e-shopu www.urbantrend.cz objednal produkt-čepici pod označením, Beanie Billie Eilish - Color 1. Č.obj. 204955. Tento produkt byl uhrazen platební kartou v průběhu objednávání zboží. Do dnešního dne 16.12.2019 jsme zboží neobdrželi, což není v tomto čase snad až tak znepokojující, ale po přihlášení k automaticky zřízeném účtu e-shopu, jsem se dočetl, že objednávka č.204955 je dokončena. Od e-shopu jsme neobdrželi ani žádné další informace o průběhu vykrytí a vyřizování objednávky, jak bývá u slušných e-shopů zvykem. Telefonní kontakt na e-shop je nemožný, nikde není uveden, pouze e-mail: podpora@urbantrend.cz. Když však na tuto adresu posílám dotazy, tak se mi vrací zpět zpráva o nedoručení e-mailu z důvodu, že příjemce nemá dostatek volného místa na disku pro doručeni této zprávy. Možná, že se jedná o technický problém a vše dopadne v pořádku, ale co mne nenechává klidným je to, že od zaplacení neexistuje žádná průběžná informovanost ze strany e-shopu, a bohužel ani zboží. O to víc je to smutné, že objednané zboží si vybral syn pro spolužačku, aby ji mohl dát ve škole dárek k vánocům. Bohužel, musíme najít náhradní řešení.
Děkuji za Vaši podporu a možnosti prostřednictvím Vás sjednat nápravu.
Váš dlouholetý předplatitel, Miroslav Říha.


Produkt

Předmět stížnosti: Beanie Billie Eilish - Color 1.


Požadované řešení

Řešení: doručit objednaného zboží a poslat zprávu o odeslání objednaného zboží nebo vrátit peníze zpět na účet, z kterého bylo objednané zboží uhrazeno. Děkuji, M.Ř.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2019 06:51, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 19:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.