Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.9.2019 jsem využil nabídky krátkodobého testovacího členství (1 měsíc) a registroval jsem se v online seznamce c-date.cz.
Dne 21.10.2019 a dle instrukcí v potvrzujícím emailu od c-date.cz a dle článku 6.2. VOP, jsem poslal emailem výpověď smlouvy 7 dní před automatickým obnovím (oficiální lhuta činila minimum 4 dny). Ve stejný den jsem obdržel automatizovaný email, který se však pouze týkal realizace další platby. Žádná reakce na mnou podanou výpověď.
Později jsem zjistil, že firma nikdy nereaguje na předmět komunikace a pokaždé posílá tento standardizovaný email.
Reakce se dostavila až 11.11.2019, ve které sice výpověď uznávají, ale nárokují si další platbu na 6 měsíční období. Následovala série korespondencí bez výsledku. Firma Interdate SA tvrdí, že jsem nereagoval na jejich automatizovaný email a tím je moje výpověď neplatná.
Od 15.11.2019 firma přestala reagovat a dne 24.11.2019 si částku 2394 Kč strhla z karetního účtu. Tuto transakci jsem reklamoval u banky a je stále v reklamačním řízení.
Dne 15.12.2019 jsem obdržel výzvu od oddělení pohledávek ve společnosti Interdate SA k zaplacení částky 2394 navýšené o poplatek 283 Kč pod výhružkou předání k externímu vymáhání a zdiskreditování mé finanční pověsti u českých finančních institucí.
Online Seznamka
Aby Inerdate SA uznala moji včasnou výpověď, zrušili mé členství, vymazali můj profil a veškeré mé osobní údaje na jejich straně. Dále, aby zastavili jakékoliv kroky pro neoprávněné vymáhání částky 2394 Kč nebo jakýchkoliv dalších poplatků či sankcí a předávání pohledávky třetím stranám.
Pokud již částku inkasovala stržením z mé platební karty, žádám aby mi částku vrátila zpět.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Poté co jsem se obrátil na dTest a Evropské spotřebitelské centrum a informoval společnost Interdate SA o této skutečnosti, otočila svůj postoj k mému případu o 180°. Moje odstoupení od smlouvy najednou uznali a sdělili, že veškeré vymáhání zastavili.
Avšak, Interdate SA tvrdí, že částku, která mi byla z karetního účtu stržena na účtě nemají. V tuto chvíli čekám na vyjádření mé banky, protože stržená částka mi jěště nebyla vrácena na účet.
Spotřebitel nás prostřednictvím e-mailu informoval o tom, že platba byla připsána zpět na účet a celá věc tedy byla vyřešena smírnou cestou k jeho spokojenosti. Tímto stížnost uzavíráme.