Společnost


FORTUNA sázky a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38053Zablokovany učet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2019, před 5 lety

Petra Hamousova

Znění stížnosti

Fortuna mi zablokovala ucet jako duvod mi napsali nesrovnalosti na pobočce Husova Plzeň mam navštivit pobočku vyrešit problem na pobočce a učet odblokujou po navšteve pobočky mi obsluha pobočky( vietnamsky obchodnik ) zdelila že muj manžel mu ďlużi 1000 korun kdyż dluh vyrovna obsluha pobočky zavola na centralu a učet mi odblokujov a proto že sem svobodna je promne nemożny poslat manžela vyrovnat dluh fortua mi stale odepisuje vyrešte si to na pobočce a vietnamec że na centralu zavola až kdyż muj manžel srova dluh tak uz nevim jak to řešit ja na pobočce nic nedlużim ale fortune to je jedno blokla učet i s mymi peňezi


Požadované řešení

Odblokovat učet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 17:39, před 5 lety

Z obchodních podmínek či tzv. Herního plánu společnosti FORTUNA sázky, a.s. neplyne, že by skutečnost popsaná ve stížnosti mohla být důvodem pro dočasnou blokaci hracího konta.

Pokud spotřebitel nemá možnost přístupu do konta a případně ani vybrat z tohoto konta peněžní prostředky, dochází bezdůvodným blokováním konta, které nemá oporu ani v zákoně, ani ve smlouvě či obchodních podmínkách, de facto k protiprávnímu omezování spotřebitele v dispozici s jeho peněžními prostředky. Doporučujeme proto spotřebiteli vyzvat společnost k neprodlenému odblokování konta, nejlépe formou doporučeného dopisu.

Má-li spotřebitel možnost dispozice se svými peněžními prostředky, pak mu doporučujeme v souladu s čl. 4.9 Herního plánu vypovědět smlouvu se společností FORTUNA sázky, a.s. bez udání důvodu, přičemž je nutné před touto výpovědí veškeré prostředky z konta vybrat. Po uplynutí 14 denní výpovědní doby závazek zanikne.

Dozorovým orgánem je místně příslušný celní úřad, na nějž se lze v případě přetrvávajících potíží obrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.