Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38057PPL večerní dodání - vtip

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2019, před 5 lety

Martin Malčánek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16. 12. 2019 mne měla být doručena zásilka přes službu PPL večerní dodání, které má probíhat od 17-21 hodin. Kurýr se ozval v 15:45 s tím , že je před barákem. Na můj dotaz , že je objednáno večerní dodání mi bylo sděleno , že to už bude doma!!! Podal tedy návrh uložení balíku do parcelshopu v Bikemax - Breitcetlova. Sms o doručení do parcelshopu dorazila 16:36 s tím , že je k vyzvednutí tentýž den do 17:30.
17:05 jsem dorazil a zjistil, že mají celý den z technických důvodů zavřeno!!! Kurýr telefon nebere a na infolinku se již nešlo dovolat. Bohužel tímto jednáním se pro mne stal balík nedostupný a byl jsem donucen zvolit jinou formu vyzvednutí stejného zboží. Tímto pro mne PPL končí a nadále již nehodlám využívat jejich služby.


Produkt

PPL večerní dodání


Požadované řešení

Nenabízejte služby , které nefungují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2019 08:48, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 07:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.