Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bydlím v Brně, Královo pole nedaleko pošty. Pravidelně se mi poslední dva roky stává (cca 6 případů), že mě pošta budí kvůli dodání balíku v +- 6:50 ráno. O hodinu později od takového předání, většinou kolem 7:30 - 8:30 pak obdržím sms, že mi -již dodaný- balík má být doručen toho dne mezi 8-14 hodinou.
Zrovna dnes, 17.12., se stejná věc opakovala. Od online prodejce jsem 12.12. obdržela e-mail, že mi zboží odeslali. Od té doby jsem jinou komunikaci ať od prodejce či Pošty neobdržela. Dnes ráno v 6:48 zvonil pošťák s balíkem, který jsem převzala a v 7:22 jsem obdržela sms, že mi bude zboží dnes doručeno. Nemohla jsem tedy jakkoliv uplatnit radu České Pošty "Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení."
Je tento zvláštní čas doručení daný blízkostí mého bydliště k poště? Lze tento čas nějak změnit vzhledem k tomu, že informaci s časy doručení dostávám AŽ PO fyzickém doručení? Pracuji od 8 ráno a vstávám běžně kolem 7:15, je mi tedy nepříjemné, když mě někdo budí o 20-30min dříve a v rychlosti "nutí" seběhnout před bytovku jen v pyžamu.
Odkaz na formulář se žádostí na odpolední doručení na stránkách české pošty nefunguje.
zásilka ze dne 17.12.2019 č. DR1694877523B
Česká Pošta avizuje časy doručení mezi 8-16h, přitom mě pravidelně budí kvůli zásilkám již v 6:50 i dříve. Viz webové stránky Pošty https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky cituji "Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručujeme v časových pásmech 8:00-14:00 hod a 13:00-19:00 hod."
Přála bych si znát způsob, jak v tomto případě odložit/zpozdit čas doručení. Jak postupovat, aby mě doručovatelé České Pošty nebudili před 07:00.
Odkaz České Pošty na internetový formulář v řádku "Nejdříve si ověřte, zda ve vaší lokalitě službu Odpolední doručování nabízíme. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře." nefunguje (tento web není dostupný).
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.