Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3806Reklamace Tabletu Myaudio

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2014, před 10 lety

Rudolf Biras

Znění stížnosti

Rok po zakoupení Tabletu Myaudio došlo na první reklamaci..
1.reklamace uznaná-Tablet nesel nabíjet, oprava proběhla výměnou nabíjecího konektoru v tabletu + výměna kabelu usb.
2.reklamace uznaná-Tablet nesel nabíjet, oprava proběhla výměnou nabíjecího konektoru v tabletu. Stejná závada jako u reklamace 1.Upozorňuji, že tablet jsem pouze přinesl domů, kdy při prvním nabíjení již nešel nabít. Ihned došlo na reklamaci 3.
3.reklamace neuznaná-Tablet nesel nabíjet, vyjádření servisu mechanické poškození nabíjecího konektoru návrh na opravu placenou kupujícím. Při převzetí tabletu chyběli dva šroubky po boku. Opětovná reklamace z vyjádřením nesouhlasu na předchozí reklamaci.
4.reklamace-neuznano pouze doplnění šroubku na boku..


Produkt

Tablet Myaudio 708m


Požadované řešení

Oprava,výměna,vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 13:45, před 10 lety

Vyskytuje-li se na zboží stejná vada, která byla v rámci záruky odstraňována, měl by prodávající vysvětlit, v čem se tato reklamace liší, a to nejen poukazem na mechanické poškození. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na nezávislého znalce, který vypracuje znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 09:37, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že po dlouhém jednání s centrálou v Praze byla reklamace vyřešena vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.