Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Rok po zakoupení Tabletu Myaudio došlo na první reklamaci..
1.reklamace uznaná-Tablet nesel nabíjet, oprava proběhla výměnou nabíjecího konektoru v tabletu + výměna kabelu usb.
2.reklamace uznaná-Tablet nesel nabíjet, oprava proběhla výměnou nabíjecího konektoru v tabletu. Stejná závada jako u reklamace 1.Upozorňuji, že tablet jsem pouze přinesl domů, kdy při prvním nabíjení již nešel nabít. Ihned došlo na reklamaci 3.
3.reklamace neuznaná-Tablet nesel nabíjet, vyjádření servisu mechanické poškození nabíjecího konektoru návrh na opravu placenou kupujícím. Při převzetí tabletu chyběli dva šroubky po boku. Opětovná reklamace z vyjádřením nesouhlasu na předchozí reklamaci.
4.reklamace-neuznano pouze doplnění šroubku na boku..
Tablet Myaudio 708m
Oprava,výměna,vracení peněz
|
Tweet |
Vyskytuje-li se na zboží stejná vada, která byla v rámci záruky odstraňována, měl by prodávající vysvětlit, v čem se tato reklamace liší, a to nejen poukazem na mechanické poškození. Pokud bude prodávající trvat na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na nezávislého znalce, který vypracuje znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitel nám sdělil, že po dlouhém jednání s centrálou v Praze byla reklamace vyřešena vrácením peněz.