Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38064Lživá reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2019, před 5 lety

Miloš Beran

Znění stížnosti

Na základě níže citované reklamy jsem si rezervoval jako stávající klient O2 telefon Huawei P30 lite:
https://www.o2.cz/osobni/mobilni-telefony/huawei-p30-lite.html?cid=cca-vanoce_hw_19m11-19m11-aw-re-huawei-p30-rda&gclid=EAIaIQobChMIktDe26285gIV5SDTCh0TKg03EAEYASAAEgJAs_D_BwE
Při návštěvě zvolené prodejny jsem ale byl informován, že akce není pro všechny klienty. Musel bych zrušit svůj stávající výhodný tarif a podepsat novou smlouvu se závazkem a tarifem o 500 CZK/měsíc vyšším !!! Jedná se o sprosté klamání vlastních klientů O2, absolvoval jsem jednoúčelovou cestu ve zhoršeném zdravotním stavu s velkým zklamáním.


Produkt

Reklama na Huawei P30 lite za zvýhodněnou cenu


Požadované řešení

Dodržení podmínek reklamy a kompenzace vzniklých komplikací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 15:43, před 5 lety

Dle § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, se zakazuje reklama, která je nekalou obchodní praktikou podle zvláštního právního předpisu, kterým je zde myšlen zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Výše popsané jednání společnosti by patrně bylo možné označit jako nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti jde o reklamu, která v rozporu požadavkem odborné péče prodávajícího opomíjí uvést zúžený okruh adresátů, pro které je určena.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených na úseku služeb elektronických komunikací a poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákona na ochranu spotřebitele, má právo obrátit se na tuto instituci s podnětem k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2020 15:52, před 5 lety

Pěkný den,
telefon se slevou až 4000 Kč je možné získat při novém zřízení mobilního tarifu. U stávajícího je možné čerpat slevu v rámci www.o2extravyhody.cz, ta však není stejná. Tuto informaci, vždy uvádíme u daného telefonu v popisu.
V žádné případě se nejedná o lživou či klamavou reklamu jelikož podmínky si je možné dohledat u dané akce a to například pro tento měsíc, zde: https://1url.cz/BzMIn
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.1.2020 22:08, před 5 lety


Miloš Beran

Dobrý večer,
Vaše argumentace není pravdivá, v inzerátu u popisu telefonu žádná taková informace nebyla uvedená. Až v prodejně O2 jsem se dozvěděl, že bych musel podepsat novou smlouvu s tarifem asi o 500 Kč/měsíc vyšším, než je můj dosavadní tarif.
S pozdravem,
Miloš Beran

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2020 12:04, před 5 lety

Pěkný den,
bohužel s tímto tvrzením nemohu souhlasit. Navíc jsou podmínky vždy uvedeny u daného telefonu. Navíc si je můžete přehledně ověřit i zde: https://1url.cz/fzM5Q.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 12:10, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.2.2020 16:18, před 5 lety


Miloš Beran

Hodnocení:

Komentář: V podmínkách akce (https://1url.cz/fzM5Q) - na které se v poslední reakci odvolává guru společnosti O2, jsem vysvětlení pro svůj případ nenašel.