Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Po vyprseni smlouvy a po prutazich ohledne prechodu k jinemu operatorovi mi bylo fakturovano dvakrat okolo 4481kc mesicne (z toho byly asi 700kc-1000kc platby cizim stranam - za sluzby,ktere jsem vyuzival coz je OK) a pote jeste 3192 za mesic treti. Podotykam ze mi koncila smlouva koncem zari a cela story zacala tim, ze mi v prubehu letosku bylo na lince sdeleno, ze se mi ke konci smluvniho obdobi nekdo ozve.Nestalo se tak. Moje konfigurace noveho tarifu na strankach mujvodafone z nejakeho duvodu neprobehla. Jelikoz mi vsak prisla potvrzovaci SMSka !! (dne 7.9.2019) b jsem tudiz presvedcen ze mam novy tarif a dale jsem to neresil...Jake bylo moje prekvapeni kdyz mi zacala dochazet data a nakonec mi na lince sdelili, ze mi skoncili vsechny slevy a jedu za megadrahy tarif a mam pozadat o dobropis. Tak jsem obratem zacal resit, ale marne.Neustale jsem byl chlacholen resp. odkladan ( lhuta na zpracovani meho pozadavku nejdrive 5 dni pak korigovano na 10 dni) Cas vesele bezel a kacky do vaseho potychu jen priskakovali.Myslim ze 11-tym dnem jsem byl kontaktovan a byl mi nabidnut smesny*) tarif asi za 1300kc s 20+10GB dat a dobropis samozrejme pouze kdyz podepisu na dalsi dva roky smlouvu u vasi spolecnosti.To cele vnimam jako zpusob ´mit zakaznika v hrsti´ jak ho uvazat na dalsi 2 roky.Byl jsem vasim zakaznikem od nepameti a platil mesicne 1500-2000.Cela tato akce mi znechutila Vodafone naveky. Fazit : budu cele resit jako reklamaci a pokud se situace nevyresi doporucim dalsim lidem aby presli ke konkurenci kde mohou mit neomezena data za 927kc /mesicne, lepsi pokryti a take ( snad) o neco ferovejsi pristup.
*) smesny z toho duvodu, ze jsem byl dlouholety zakaznik, temer vzdy s pisemnou smlouvou a myslim ze 1500-2000kc / mesicne je docela slusny peniz za tarif.
mobilni sluzby tarif vodafone zakaznik 7224547
Dobropis na kompletni castku posledni faktury 3192kc (VS 726328406 ) a take dobropis z celkove castky 8562kc za predposledni vyuctovani VS 719802082 a VS 723068779 a sice na rozdily castek mezi puvodnim tarifem se smlouvou a navysenim novym navysenim.
|
Tweet |
Byla-li mezi společností a spotřebitelem platně uzavřena smlouva o změně tarifu, přičemž změna byla následně potvrzena formou SMS, jsou strany touto změněnou (potažmo nově uzavřenou) smlouvou vázány. V praxi to znamená, že spotřebitel je povinen platit sjednanou částku a společnost povinna poskytovat ujednané služby ve sjednaném rozsahu.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Kubesi,
pokud nesouhlasíte s Vyúčtováním a s postupem Vodafonu, máte samozřejmě možnost uplatnit reklamaci. Můžete ji podat prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Vaši stížnost pak důkladně prověříme a odpovíme vám v zákonné lhůtě 30 dnů stejným způsobem, který si pro podání reklamace zvolíte.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.