Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3807Zajímavé vyúčtování faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2014, před 11 lety

Karel Cisler

Znění stížnosti

Dobrý den,v měsíci červnu t.r.jsem předčasně ukončil smlouvu na tel.hovory a po domluvě s operátorem jsem byl informován,že mě bude účtována smluvní pokuta vypočítaná 250x 12/5=600Kč.S tím jsem počítal a souhlasil a po zaslání faktury zaplatil dne y 16.6.2014.Nyní jsem obdržel další fakturu na částku 93.60Kč.Nechápu jak to bylo vypočítané,když původní čáskta byla jiná.Velmi rád bych znal výsledek a není možné se vymlouvat.Asi není něco v pořádku.S pozdravem Císler Karel


Požadované řešení

Zbytečné náklady za další papíry.Stačilo by dobře počítat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 13:31, před 11 lety

Pokud byla smlouva ukončena dohodou, je možné, že nebyla ukončena současně s uplynutím zúčtovacího období. Jinak úhrada za předčasné ukončení smlouvy nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2014 15:13, před 11 lety

Hezký den, požádám o doplnění čísla služby. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2014 09:41, před 10 lety


Karel Cisler

Dobrý den,stále jsem nedostal slíbené vyjádření od společnosti Císler Karel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 09:55, před 10 lety

Společnost spotřebitele v této souvislosti žádala o doplnění čísla služby, aby se k případu mohla vyjádřit. Žádáme tedy spotřebitele o jeho doplnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2014 13:10, před 10 lety


Karel Cisler

Dobrý den,dodávám doplnující údaje.Je to č faktury 4148584426 a mé ref. číslo bylo 3609276394.Doufám,že to pro jasné vysvětlení operátorovi bude stačit a zruší tu nezákonou fakturu S pozdravem Císler Karel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 11:41, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost O2 Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reakce, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.