Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,v měsíci červnu t.r.jsem předčasně ukončil smlouvu na tel.hovory a po domluvě s operátorem jsem byl informován,že mě bude účtována smluvní pokuta vypočítaná 250x 12/5=600Kč.S tím jsem počítal a souhlasil a po zaslání faktury zaplatil dne y 16.6.2014.Nyní jsem obdržel další fakturu na částku 93.60Kč.Nechápu jak to bylo vypočítané,když původní čáskta byla jiná.Velmi rád bych znal výsledek a není možné se vymlouvat.Asi není něco v pořádku.S pozdravem Císler Karel
Zbytečné náklady za další papíry.Stačilo by dobře počítat
|
Tweet |
Pokud byla smlouva ukončena dohodou, je možné, že nebyla ukončena současně s uplynutím zúčtovacího období. Jinak úhrada za předčasné ukončení smlouvy nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Hezký den, požádám o doplnění čísla služby. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,stále jsem nedostal slíbené vyjádření od společnosti Císler Karel
Společnost spotřebitele v této souvislosti žádala o doplnění čísla služby, aby se k případu mohla vyjádřit. Žádáme tedy spotřebitele o jeho doplnění.
Dobrý den,dodávám doplnující údaje.Je to č faktury 4148584426 a mé ref. číslo bylo 3609276394.Doufám,že to pro jasné vysvětlení operátorovi bude stačit a zruší tu nezákonou fakturu S pozdravem Císler Karel
Vzhledem k tomu, že společnost O2 Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti reakce, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.