Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 13.11.2019 jsem odeslala e-mail společnosti A3 sport, viz příloha. Bylo mi doporučeno obrátit se přímo na Brněnskou pobočku, kde jsem produkt zakoupila. Jednalo se o zimní obuv s kožíškem VANS UA SK8-HI REISSUE LEATHER za 1590 Kč. V loňském roce jsem obuv nevyužila. Letos jsem boty obula a při cestě do práce jsem s opravdu velkým zklamáním zjistila, že do nich teče! Obuv má v přední části malé dírky, viz příloha. Měla jsem za to, že jsou to větrací otvory, které jsou zevnitř kryty nějakou nepromokavou podšívkou nebo membránou, když se jedná o zimní obuv, ještě navíc s kožichem uvnitř. Bohužel jsou to pouhé díry do boty, což je naprosto neuvěřitelné, vzhledem k tomu, že se jedná o zimní obuv se zateplením! Zboží jsem tedy reklamovala a po měsíci jsem obdržela zprávu, že moje reklamace je vyřízena zamítnutím, viz příloha. Firma uvádí, že se nejedná o výrobní vadu, ale jak je tedy možné prodávat takovouto obuv jako zimní? Minulý rok tak byla k dohledání na webu A3 sport. https://www.a3sport.cz/zbozi#pohlavi[]=zeny&pohlavi[]=unisex&obuv[]=zimni-obuv&vans
Letos už se tento výrobek samozřejmě prodává bez dírek, viz. https://www.blackcomb.cz/boty-vans-sk8-hi-mte-mte-leather-black-true-white/ a https://www.urbanstore.cz/boty-vans-ua-sk8-hi-mte-mte-leather?gclid=EAIaIQobChMIhvuQhsjn5QIVQud3Ch2-QQhBEAQYAiABEgJ7gfD_BwE#velikost=35 a je označena jako zimní.
Prosím o radu jak řešit
Mnohokrát děkuji
VANS UA SK8-HI REISSUE LEATHER - VNOA2XSBEU1 vel. 6
Vrácení peněz za výrobek. Prodejce (výrobce) klame spotřebitele.
|
Tweet |
Prodávající mimo jiné odpovídá za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá (zimní boty lze užívat v zimním období). Pokud tomu tak není, je věc vadná. Má-li věc vady, má spotřebitelka právo žádat opravu věci nebo dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a následně žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelka má také možnost místo výše uvedených způsobů nápravy žádat přiměřenou slevu.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.