Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
V pondělí 9.12. jsme nahlásili poruchu a nefungující internet. Do dnešního dne se nikdo z vodafone neozval, dnes je 17.12. tudíž jsme dávno překročili jejich avizovanou dobu 5 pracovnich dnů, což je prý standartnidoba do kdy se má objevit mechanik.
Oprava modemu = internet fungující
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den, paní Zemanová,
rádi se na tuto záležitost podíváme a pomůžeme Vám ji co nejrychleji vyřešit. Prosím napište nám přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest, abychom měli přístup přímo k Vašemu zákaznickému účtu.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.