Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 17.prosince 2019 mi měla být doručena zásilka mezi 13-15h. Na hovor jsem celou dobu čekala. Ve 13:47 mi kurýr jednou volal a já hovor nezvedla, volala jsem doslova 3 minuty na to hned zpět. Celkově jsem volala třikrát a kurýr ani jednou hovor nezvedl a nezavolal zpet. Chvíli na to jsem si vsimla, ze již ve 13:48 mi přišel email, ze mě kuryr nezastihl!
Toto se mi nikdy nestalo! Kuryr vždy ochotně zazvonil, či volal znova, případně se ozval zpet!
Na balík jsem čekala a toto chování mi neprijde ani trochu vhodne!
Upozornění kurýra na nesprávné chování! A neopakování se!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.