Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Nepoškozené zboží, společně s originální fakturou a formulářem o vrácení zboží, přijali 12.11.2019 a do dnešního dne 17.12.2019 mi stále neposlali mé peníze zpět.
Na e-maily nereagují. Moji negativní, ale přesto zdvořilou recenzi zveřejněnou na jejich facebookovou stránku do půl hodiny smazali a můj účet zablokovali.
Distancují se od jakékoliv komunikace a vrácení peněz.
Patery šaty: Šaty Dalia tmavě modré - Kód: P05169-7 ; Šaty Beatrice burgundy - Kód: P04691-7 ; Šaty Amelia dlouhé modré - Kód: P04926-7 ; Šaty Bonita cappuccino- černé - Kód: P05172-8 ; Šaty Noemi červené - Kód: P04254-7
Z pohledu zákona mám nárok na vrácení peněz, které také požaduji.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.