Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás se stížností na postup doručovatelky pro obvod: Neštěmice.
V současné době řeším existenční problémy pro nevyplacení mezd. Dopis na který jsem opravdu denně čekala mi nebyl vůbec doručen. Ostatní účastníci této záležitosti dopis obdrželi v pořádku. Po zavolání na Městký soud v Praze(Slezská 2000/9 Praha) mi bylo sdělo podací číslo s tím,že se zásilka vrátila jako nedoručená. RR 1124461278U.
Kontaktovala jsem poštu Neštěmice,tam mi bylo předáno kontakt 954240000 na stížnost na doručovatele/voláno 4x bez spojení)
Schránku mám řádně označenou přímo v domě,zvonek mám také funkční. Již v minulosti doručovatelka,která mne zná i osobně tzn. zná moje příjmení a místo bydliště mi vypisovala oznámení o zásilce přesto ,
RR1124461278U
Okamžité doručení zásilky
Sankce pro neplnění pracovních povinností
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman