Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
V rámci promo akce s názvem "Získejte až € 100 zpět" jsme si zaregistrovali na www stránkách booking.com ubytování. Ubytování jsme si chtěli zařídit sami, mimo tuto společnost, ale POUZE vzhledem k této akci jsme využili služby booking, protože pro nás byla tato nabídka lákavá, slibovala totiž úsporu cca 50 eur. V reklamním emailu je jasně uvedeno "Platnost do 11. prosince 2019". Pobyt jsme si tedy objednali přesně 11.12.2019 a počítali tedy s využitím odměny. Odměna nám ale nebyla přiznána vzhledem k tomu, že jsme měli provést rezervaci do 10.12.2019. Situaci jsme řešili s kontaktním centrem, ale napsali nám toto vysvětlení. Chápeme, že booking má obecně stránky i akce přeložené méně kvalitně do češtiny, ale toto nám přijde jako klamavá reklama. Prosím o Váš názor. Děkujeme. S pozdravem Martin Kaleta
Pobyt booking.com, termín 13.-17.12.2019, akce Získejte až € 100 zpět
Dle našeho názoru jsme dodrželi podmínky akce a rezervaci udělali v termínu konané akce. Nikde není uvedeno poslední datum 10.12.2019!
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Spotřebitel se proto může obrátit na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.