Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslal jsem sluchatka na druhou reklamaci odeslano: 29.4.2014.
Po tydnu jsem napsal panovi jak dlouho u nej trva reklamace a odpovedel me 30dnu....
Takze od 5.5.2014 jsem od nej nedostal odpoved a ted jsem se vratil po dovolene a zjistim ze mobil ma vypnuty .....
Kdyby jste nekdo mel nejaky info onem nebo nejaky novinky prosim piste mi na email: ausdemis@gmail.com
Dekuji a good luck..... :)
P.S: jedno sluchatko prestalo hrat.....
Sluchatka
Resit bych to chtel tak aby me byli penize navraceni zpet na ucet!!!
|
Tweet |
Ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stanoví prodávajícímu povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. V případě marného uplynutí této lhůty, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se strany sporu rozhodly nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.