Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera(17.12.2019) měl řidič společnosti PPL vyzvednout ode mě balík. V e-mailu stálo mezi 8. a 18.hodinou. Kurýr volal s velkou slávou v 19:30, že jede pro balík. Bohužel v tuto dobu už jsem nebyla doma, někteří totiž chodí na noční, mezi které patřím i já. Domluvili jsme se tedy na dnešní den, s tím, že si mám zavolat, kdybych náhodou odešla z domu. Dnes jsem volala, zda by to mohl stihnout do 15h, že poté již nemám čas. Řidič se sice omluvil, že do města se dostane až v 17h, ale přijde mi nepochopitelné, že si za tuto službu platím a balík mi již druhý den leží doma. Chápu, čas Vánoc, nestíhá se, ale to není můj problém. Já si platím za službu, kterou vlastně firma nedělá.
Ráda bych, aby došlo k nápravě. Platím si za službu, tak požaduji splnění. Lepší kominukace není od věci a pokud se přes svátky nestíhá, nikdo firmě nebrání najmout pomoc, aby se vše stíhalo. Dnes každý objednává přes internet, tak je jasná jistá vytíženost. Ale... PPL je firma přepravující balíky(alespoň to slibuje), tak by to také mohla dělat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.