Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera, dne 17.12.2019,přesně v 10hod.52min. jsem byl na nákupu ve vaší prodejně,na výše uvedené adrese,kde po provedení nákupu,řádném projití pokladnou a následném zaplacení, jsem byl již mimo objekt prodejny na nástupním tramvajovém ostrůvku obtěžován neznámým člověkem,zřejmě cizí národnosti,neboť jeho řeči nebylo dobře rozumět a poté mi řekl, že je ochranka vaší prodejny a že jej musím následovat na prodejnu pro podezření z krádeže,jak již bylo zmíněno,vše se událo mimo objekt prodejny, za přítomnosti mnoha čekajících lidí na nástupním ostrůvku,kde na mne bylo všemi přítomnými lidmi nahlíženo jako na právě přistiženého zloděje, jsem byl nucen tohoto člověka následovat,zpět na vaší prodejnu, kde jsem musel vyndat bez přítomnosti nějaké třetí osoby kompletní obsah tašky,včetně léků,neboť jsem plně invalidní se ZTP a právě před návštěvou vaší prodejny,jsem si byl v nedaleké nemocnici vyzvednout předepsané léky...
Samozřejmě,že se žádná krádež neprokázala, ale velmi hořká pachuť z návštěvy vaší prodejny a neoprávněného osočování z krádeže na veřejnosti, před cizími lidmi vaším zaměstnancem zůstala a ještě dlouho zůstane a proto již nevidím důvod,nadále navštěvovat a nakupovat ve vaší síti prodejen...
Žádám také proto o odpověď na moji stížnost a sdělení,jak byla vyřízena,aby se již něco takového nemohlo opakovat.
Žádám také proto o odpověď na moji stížnost a sdělení,jak byla vyřízena,aby se již něco takového nemohlo opakovat.
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Dobrý den, pane Koruňáku,
mrzí nás, že jste v prodejně zažil nepříjemnou situaci. Pokud naše ochranka pojme podezření z krádeže, pak jej musí prověřit. To ji nicméně neopravňuje k nevhodnému chování, které na Váš popud prověříme.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
děkuji za odpověď,přesto si myslím,že nemělo dojít,jak se později potvrdilo k neoprávněnému osočení z krádeže před širokou veřejností a při následném prohledávání,měla být přítomna ještě třetí osoba, což se v daném případě nestalo...Celkově to celé, bylo hodně ponižující!
S pozdravem Roman Koruňák.
Milý pane Koruňáku,
za případné nevhodné chování se znovu omlouváme. Již jsme Vaši stížnost postoupili vedení dané prodejny, aby se podobná situace neopakovala.
Přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Vzhledem k výše vedené komunikaci a k tomu, že společnost přijala opatření, stížnost uzavíráme.