Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38112E-shop - nepravdivé údaje o dostupnosti zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 5 lety

Vít Pátek

Znění stížnosti

Na informace "zboží je skladem na prodejně a lze si ho tam rezervovat" se naprosto nelze spolehnout. Po několika dnech, kdy máte dle informačního mailu čekat na výzvu k vyzvednutí, se po telefonickém dotazu dozvíte: "data o dostupnosti na prodejně nejsou online, může se stát, že v okamžiku rezervace už je zboží vyprodané a nově ho naskladňujeme" (o tom však informační mail nic neříká). V kombinaci s bodem 3.10 obchodních podmínek tohoto e-shopu to znamená, že tzv. rezervace na prodejně nic zákazníkovi nezaručuje, de facto žádnou rezervací není.


Produkt

e-shop, rezervace na prodejně


Požadované řešení

Korektně informovat spotřebitele nebo rezervaci vůbec nenabízet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 10:11, před 5 lety

Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 22:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.