Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, společnost creditexpress po mě vyžaduje uhrazení prý úvěru 2000 Kč. Při prvním dopisu už mi bylo divné že tam není obálka s pruhem nebo označení úřadu a mě rodné číslo. No nic ihned sem tam volal a chtěl po nich vysvětlení. Na otázku jaké mají napsané rodné číslo mi bylo zdelene úplně jiné než mám já. Nechal sem si pro jistotu udělat kompletní historii účtu a poslal jim přes email kopii toho potvrzení a ať si tam unich udělají pořádek a že žádám o smazání mých údajů a vymáhání na mou osobu.prisli mi ještě dva dopisy poslední dnes že u mě byly osobně ale dopis přišel poštou.Vymlouvaji se že jim potvrzení z banky žádné nepřišlo Ikdyz jsem to poslal snad 3krat.Uvazuji o podání trestního oznámení ale mě by stačilo jen dopis ze se omlouvaji že došlo k omylu a tím že to ukončují. Proto vás žádám o pomoc jak už to jednou provždy ukončitpreji hezky zbytek dne Novák
Dluh který nemůže existovat
Okamžité ukončení
|
Tweet |
Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti Creditexpress Česká republika s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.