Společnost


ALFA COMPUTER a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3812Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2014, před 10 lety

Vít Ferfecki

Znění stížnosti

Koupil na webu alfacomp.cz jsem ve čtvrtek 10.7 níže uvedený stolní počítač. Jako způsob dopravy jsem vybral Expresní přeprava Ostrava. Platbu jsem za počítač odeslal následující den, peníze přišly na účet prodejce v pondělí, což jsem si musel ověřit, protože o tom prodejce informace nepodává. V kolonce Dostupnost zboží na prodejnách bylo napsáno pondělí, o objednávce jsem se informoval telefonicky ve středu a v pátek, kdy mi bylo slíbeno, že zboží tento den dorazí. Dnes (19.7) jsem se dozvěděl v telefonu pouze to, že o stav objednávky mě může informovat jen manažer, který bude k dispozici až v pondělí 21.7. Mám obavy o to, zda někdy obdržím zaplacené zboží.


Produkt

Acer Veriton X2631G (DT.VKBEC.001)


Požadované řešení

Dodání zboží v pondělí 21.7, jinak zrušení objednávky a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 12:55, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:20, před 10 lety

Společnost ALFA COMPUTER a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatel. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.