Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil na webu alfacomp.cz jsem ve čtvrtek 10.7 níže uvedený stolní počítač. Jako způsob dopravy jsem vybral Expresní přeprava Ostrava. Platbu jsem za počítač odeslal následující den, peníze přišly na účet prodejce v pondělí, což jsem si musel ověřit, protože o tom prodejce informace nepodává. V kolonce Dostupnost zboží na prodejnách bylo napsáno pondělí, o objednávce jsem se informoval telefonicky ve středu a v pátek, kdy mi bylo slíbeno, že zboží tento den dorazí. Dnes (19.7) jsem se dozvěděl v telefonu pouze to, že o stav objednávky mě může informovat jen manažer, který bude k dispozici až v pondělí 21.7. Mám obavy o to, zda někdy obdržím zaplacené zboží.
Acer Veriton X2631G (DT.VKBEC.001)
Dodání zboží v pondělí 21.7, jinak zrušení objednávky a vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení.
Společnost ALFA COMPUTER a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatel. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.