Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 26.7. 2019 jsme objednali sestavu dětského pokoje Omega. Zboží firma uváděla skladem, přesto jsme čekali na doručení přes dva měsíce. Po dodání jsme se dali do montáže a u Rohové šatní skříně Omega a Šatní skříně Omega bylo zjištěno poškození dvou desek - popraskaná dýha v celé šířce u bočních desek. Ohledně dlouhé čekací lhůty na zboží jsme se telefonicky domluvili s firmou, že poškození nemá vliv na funkci zboží a nejlepší řešení by bylo vrácení poměrné částky ze zboží. Domluvili jsme se na nafocení poškozených dílů, že pracovnice firmy poté bude kontaktovat výrobce. To vše proběhlo 8.10. 2019. Poté nás paní kontaktovala 24.10. 2019 ještě s prosbou o přesné označení dílů dle montážního návodu. Bohužel sestava byla dle předchozí domluvy již postavena a montážní návody vyhozeny. Vše sděleno firmě s opětovným návrhem na domluveném vrácení poměrné částky. Firma od té doby nekomunikuje.
Kat. č.089018 a 089020
Vrácení poměrné částky z poškozeného zboží.
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.