Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38123Roznos letáků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 5 lety

K. Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve Znojmě na Mikulášském nám. (dům č. 9) byla (možná ještě i je) cedule ŽÁDNOU REKLAMU - cedule je zde už asi dva týdny. A pokud vím, tak roznášející NESMÍ dávat letáky na schránky, kde je toto upozornění.
Letáky se zde před vchodem ale válejí vesele dál. Kde je problém? Lidé neumí číst?


Produkt

Letáky Lidl + Hruška a další


Požadované řešení

Žádné řešení vám navrhovat nebudu, ale žádám o respektování těchto cedulí a informací. Letáky se totiž potom (samozřejmě) válí všude kolem, protože je rozfouká vítr a znečišťují okolí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 10:17, před 5 lety

Šíření reklamy je upraveno zákonem č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, který rozlišuje mezi zadavatelem a šiřitelem reklamy. Zadavatelem reklamy je pro účely tohoto zákona právnická nebo fyzická osoba, která objednala u jiné právnické nebo fyzické osoby reklamu. Šiřitelem reklamy je pro účely tohoto zákona právnická nebo fyzická osoba, která reklamu veřejně šíří. Zákon o regulaci reklamy zakazuje šíření nevyžádané reklamy, pokud vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje. Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena.

Právnická nebo podnikající fyzická osoba se dopustí správního deliktu tím, že jako šiřitel šíří nevyžádanou reklamu, pokud takto šířená reklama vede k výdajům adresáta nebo pokud adresáta obtěžuje. Dozorovým orgánem je v této záležitosti Krajský živnostenský úřad, kterému spotřebitel může zaslat podnět k provedení šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2019 10:20, před 5 lety

Dobrý den, paní Procházková,

je nám líto, že dostáváte letáky přes Vaši prosbu o jejich nedoručování. Roznos pro nás zajišťuje externí firma, kterou na základě Vaší stížnosti upozorníme, aby se podobná situace neopakovala.

Děkujeme za upozornění a přejeme Vám krásný zbytek roku 2019. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:17, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 06:47, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.