Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#38126Neoprávněná další záloha na plyn a nedodané vyúčtování za plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 5 lety

Vlastimil Tulis

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den. Již po třetí posílám stížnost na firmu Stabil Energy s.r.o. se kterou jsem 1.12. 2019 ukončil smlouvu o dodávkách plynu. Nejen, že mi stále na SIPO strháváte zálohy na plyn, tak ještě k tomu jsem k dnešnímu dni od vás nedostal ani řádku o konečném vyúčtování spotřeby plynu za poslední období. Zálohu za prosinec jsem už poslal nové společnosti, která dodávky bez problémů od vás převzala dnem 2.12.2019.
V Brně 17.12.2019, Ing. Vlastimil Tulis,
P.S. Jsem zvědavý, jak ještě dlouho budu čekat na konečné vyúčtování za plyn. Patrně se bude jednat o přeplatek a ten jaké jdou o vás reference v zásadě nevracíte.


Produkt

zrušení příkazu pravidelných záloh za dodávku plynu a konečné vyúčtování ke dni ukončení u vaší společnosti, tedy k 1.12.2019


Požadované řešení

Zrušení příkazu pravidelných záloh za plyn ve výši 3720 Kč a dodání konečného vyúčtování za plyn ke dni ukončení, tedy k 1.12.2019.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 11:12, před 5 lety

Společnost je povinna spotřebiteli poskytnout konečné vyúčtování dle § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb.

Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 07:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.