Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na mou adresu byl dne 16.12.2019 doručen balíček, který jsem převzala ve spěchu v domnění, že se jedná o očekávanou zásilku. Poté jsem zjistila, že se jedná o balík granulí. Faktura byla přilepená pod první vrstvou obalu spolu s přivítáním do klubu, do kterého jsem nikdy vstoupit nechtěla a ani žádné granule, ani cokoliv jiného, u vás neobjednala.
Dále v dopise píšete, že mi každý měsíc slibujete zasílat další balík granulí, pokud vám nezašlu každý měsíc odpovědní SMS "ne".
NESOUHLASÍM se zasílám jakýchkoliv granulí, nechci od vás žádné zboží a žádám výmaz mých údajů z vaší databáze, popřípadě databáze vašich "partnerů" - jak se obhajujete na internetu, že např. volání za vás vyřizuje někdo jiný. (Mně ani nikdo nekontaktoval a rovnou zaslal balík?!)
Svou žádost zasílám elektronicky na vaši emailovou adresu, kde také v souladu s Ob.Zák. dobrovolně nabízím možnost vyzvednutí již dodaného zboží. V případě nepotvrzení přijetí mé žádosti zašlu poštou.
S pozdravem,
Häcklová
Krmivo PES M&L beef
Potvrzení přijetí žádosti emailem
Vymazání všech údajů o mé osobě z databáze firmy a jejích partnerů, případně poskytnutí kontaktů na dané partnery, abych jim žádost mohla zaslat sama
Zrušení všech dodávek granulí a jakéhokoliv jiného zboží na mou adresu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vážená paní Häcklová,
s tímto požadavkem jste se mohla rovnou obrátit na zákaznické linku, situace by se vyřešila za pár minut.
Bez objednání zákazníkům nic neposíláme, Vaše objednávka byla po telefonickém hovoru koncem listopadu. Hovor s objednávkou necháváme vyhledat u telemarketingového partnera a celou komunikaci prověříme.
Balíček si prosím zatím ponechte, jakmile prověříme nahrávku hovoru, zašleme Vám ji spolu s vyjádřením.
Protokol o vyjmutí Vašich údajů ze zákaznické databáze zasíláme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
PetGourmet
Dobrý den,
děkuji za nahrávku a děkuji za potvrzení o vyškrtnutí z databáze.
Skutečně byla objednávka vytvořena telefonicky, členství ovšem rušíme a žádné další nabídky ani balíky nechceme. Nahrávku budeme dále řešit s lékařem maminky.
Děkuji za seriózní a vstřícné jednání.
S pozdravem,
Kateřina Häcklová
(dcera)
Dobrý den,
jsme rádi, že se situace objasnila. Jakmile se nám zásilka vrátí, případně bude uhrazena, bude i vše v pořádku vyrovnáno.
S pozdravem
zákaznický servis
PetGourmet
Hodnocení: