Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den musím si stěžovat. Koupila jsem si 2kozačky. Jedny kozačky po dvou měsících chození byly prošlapané. A druhé kozačky se na lítku odloupla ta koženka v těch jsem byla všeho všudy 4krát.Zavezla jsem je reklamovat do Šantovky Olomouc.Po měsíci mi napsali že si mám reklamované věci vyzvednout.Reklamace nebyla uznána.Byla jsem v šoku. Tak sem došla domu napsala jsem stížnost na zak.linku. Paní mi odepsala že kozačky mám zaslat na nové přes koumání k odborníkovy.Po měsíci jsem si sama musela žádat jak reklamace dopadla.Jedny ty kozačky prošlapané mi uznali a vrátili peníze a ty druhé ne.Nechápu tomu že poprvé neuznají po druhé aspoň jedny.Ale já stále trvám na vrácení peněz i za ty druhé kozačky vím že je to vada materiálu a já za to nemůžu.Já myslela že když si koupím boty ve značkové prodejně tak bude v kvalitní,ale asi ne.Také jsem psala paní že neřeším odřené podpatky.to tam totiž slečna napsala špatně která reklamaci sepisovala.A ty nové podpatky mi neříkejte když mám kozačky 4krát obuté že teda jeden podpatek upadne. To bych ještě skousla,ale že napsaly že jsem jsem je sušila u tepelného zdroje tak s tím nesouhlasím a souhlasit nebudu. V kozačkách jsem šla když bylo sucho jinak bych se na takových podpatcích zabila kdyby bylo mokro a sníh.A loňská zima žádná nebyla.Tak opravdu nesouhlasím co napsaly.Děkuji za pochopení. .To jsem si mohla koupit u vietnamských prodejců levněji a možná by vydržely i déle.Také mě vadí už jsem posílala 3emaily a žádná odpověď.To je tedy jednání.Už nikdy si boty v CCC nekoupím a ani nikomu nedoporučím.
reklamace č.77/04/06/14
Trvám na vrácení peněz.
|
Tweet |
Byla-li reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, doporučujeme spotřebitelce, aby si nechala vypracovat znalecký posudek. Znalec se bude v posudku zabývat existencí a povahou vady. U obuvi je důležité posuzovat, zda se jedná o vadu nebo o běžné opotřebení, případně mechanické poškození. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitelka právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: