Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncem října 2019 jsme se přestëhovali a do dnešního dne mi na nové adrese nebyl připojený internet a televize.Mam magentu a platím služby i kdy je už druhý měsíc nemám. Nejdříve chtěli souhlas vlastníka ten jsem dodala a i přesto pořád nic .Přehazuji si mně jak horký brambor a pořád technik na připojení internetu nikde.Když jsem volala o termín připojení řekla mi paní nebo slečna po telefonu nepříjemné že si mám nosit tel.i na záchod jen proto že jsem zmeškala hovor. Pak mi volal nějaký pan že to do vánoc připojí a dnes mi opět poslali zprávu a řekli že to nejde.Všichni sousedi tady jsou na internet připojení a kabely jsou na připojení nachystané v bytech.. jen t-mobile má problém.Je před vánoci a my bez internetu a televize ...ale účet poslat nezapomnĕli.Pokud nedojde k připojení budu nucena jít k jiné společnosti.Je mi líto že po takové dlouholeté době u Vaší společnosti
jsem na narazila na takovou benevolenci vůči tomuto nepřijemnemu problémů.
Tel .732419232, Magenta- Tv,internet
Požadují urychlené jednání,připojení inrnezu a Tv,A samozřejmě kompenzaci za služby které platím a nemám .
|
Tweet |
Pokud služba nebyla zřízena ve sjednaném termínu, ocitá se společnost v prodlení. Jestliže služba není zřízena ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo vymáhat plnění ze smlouvy nebo může od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel poskytovateli služeb, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla a že tato škoda byla způsobena porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.