Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#38131Nezaslání přeplatku z vyúčtování elektřiny a plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 5 lety

Linda Kotyzová

Znění stížnosti

Dobrý den,
patřím ke skupině zákazníků, kteří byli bez předchozího upozornění převedeni na nového dodavatele elektřiny a plynu od společnosti Stabil Energy s.r.o., která byla mým dodavatelem do 31. 7. 2019. Po dlouhém vyjednávání s novou společností Zelená elektřina s.r.o. a po urgencích na Stabil Energy s.r.o. mi bylo 17. 12. 2019 zasláno vyúčtování dodávek elektřiny a plynu za období od 5. 6. 2019 do 31. 7. 2019. Toto vyúčtování má datum vystavení 15. 8. 2019 s datem splatnosti 22. 10. 2019. Přeplatek však nebyl vrácen. Společnost Stabil Energy s.r.o. nemá funkční infolinku a na emailovou poštu nereaguje, obracím se tedy na Vás s žádostí o pomoc při vymáhání přeplatku. Obávám se, že stejná situace nastane i s přeplatkem za plyn, zde však má Stabil Energy s.r.o. datum vystavení 16. 12. 2019 a splatnost 30. 12. 2019.

Děkuji za pomoc při řešení nastalé situace.
Kotyzová


Produkt

Nevyrovnané smluvní závazky společnosti Stabil Energy s.r.o. po ukončení dodávek na odběrné místo s prodlevou delší než 4 měsíce.


Požadované řešení

Vrácení přeplatků na účet odběratele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 08:44, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 07:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.