Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
E-shop je nefunkční nelze objednávat
když se nám po 14 dnech podařilo si objednat v e-shopu a po dalších asi 20 dnech převzít zboží, tak po rozbalení jsme zjistili, že oba boky komody které jsou do místnosti - levý i pravý - jsou rozbité- 1 špatně nalakovaný- bílý lesk plný krupiček, a druhý má odštípnutý kraj - tak reklamaci, kterou jsme zaslali na jejich formuláři, nikdo žádným způsobem neřeší, nereagují ani na přijetí reklamace, prostě jsme jako zákazníci pro ně po zaplacení totální vzduch. Oni mají už peníze a to je jediné co je zajímá. Telefonní linka na reklamace Vás neustále automaticky vyhazuje, po oznámení, že pracovníci vyřizují jiný hovor a to 3 dny po sobě - po celý den.
Po kontaktování pobočky Praha 9-Černý Most jsme se pouze dozvěděli, že oni nic s námi řešit nebudou, i když jsme si zboží vyzvedli na jejich pobočce a to z důvodu, že zboží bylo objednáno v e-shopu a nezajímalo je, že se s e-shopem nelze nijak spojit.
komoda sideboard karat bílá
Představuji si, že bude se mnou někdo komunikovat z Lutzu ohledně zaslané reklamace a sdělí mi zda jsou schopni mi zajistit nové dva díly komody, které jsem ochotna si i sama na pobočce Praha 9-Černý most vyzvednout. Doposud mi nikdo z Lutzu ani nepotvrdil přijetí reklamace mailem.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. Reklamace samotná musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.