Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38137Výpověd ze smlouvy o měsíčním prémiovém členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 5 lety

Josef Rohlíček

Znění stížnosti

Dobrý den,již před cca 2 hodinami jsem si založil účet na seznamce Academic Singles,poté jsem si aktivoval Prémiové členství na prý zkušební dobu 1 měsíce za 156,-kč jelikož jsem hned viděl,že služby opravdu neodpovídají prémiovému členství,rozhodl jsem se jej hned zrušit.
A to byl a je ten největší kámen úrazu.
V.I.P máte vyřízeno asi tak do minuty,ale jak z toho ven? Již jsem odeslal celkem 4 emaily,jak panu Michalu Hlaváčkovi tak i na zákaznickýservis@be2.com a také na zákaznickýservis@academic-singles.cz
Jelikož vím,že budu nejspíše další na seznamu podvedených,proto vás žádám o pomoc a řeším to hned.
Do své výpovědi jsem napsal Své celé jméno,stát,město,uživatelské jméno,e-mailovou adresu použitou při registraci,adresu bydliště,datum objednávky,datum přijetí objednávky i datum dnešní.
Dále větu že tímto emailem odstupuji od smlouvy nákupu služby prémiového účtu na 1 měsíc a že si přeji a žádám aby informace jako je má karta,jméno,bydliště byly odstraněny z databáze a že žádám úplné zrušení účtu.A tímto vás žádám o pomoc aby vše bylo vyřešeno v poklidu bez ztráty peněz a abych s touhle společností už nikdy neměl nic společného.Děkuji


Požadované řešení

Úspěšné vypovězení smlouvy za nákup služby Prémiového účtu po dobu 1 měsíce bez ztráty peněz.
Úplné zrušení mého účtu a také úplné smazání všech mých osobních dat,která teď seznamka vlastní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 06:47, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit banku s případnou žádostí o zablokování karty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2019 17:16, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2020 13:53, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 08:54, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.