Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3814Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2014, před 11 lety

Ladislav Kantořík

Znění stížnosti

Akce PILSNER URQUEL za 17,90 Kč byl nesprávně účtováno 40 ks 18,90 Kč.


Požadované řešení

Narovnání ceny a vrácení nesprávně účtované sumy 40,- Kč. Slušná omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 12:41, před 11 lety

Doporučujeme spotřebitelům, aby si kontrolovali vyúčtování ihned, aby předešli pozdějším reklamacím. Nyní by spotřebitel musel prokázat cenu, která měla být platná v době, kdy mu zboží bylo špatně vyúčtováno (např. dle reklamního letáku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:09, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.