Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 18.12.2019 mi mezi 9-11 hod. měla být doručena zásilka,na adrese doručení byly přítomny dvě osoby, které čekaly jen na to, aby zásilku mohly převzít. Bez nějaké předchozí tel. dohody přišla SMS s tím, že je zásilka připravena k vyzvednutí na Parcelshopu, že adresát byl nezastižen?!?! Doručovatel se zde ani neukázal. Pokud si zaplatím u dodavatele poštovné a balné a doručení na adresu, očekávám, že zásilka dorazí na adresu doručení. Na portálu PPL jsem napsala stížnost s požadavkem na opětovné doručení, do této chvíle žádná reakce. V tento den dorazily další dva balíky od DPD a ČP a oba bez problémů!!!
nedoručená zásilka
Zásilku buď opětovně doručit, a to nejpozději do 20.12.2019 nebo finanční kompenzace. Zaplatila jsem doručení domů, ne na nějakou pobočku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.