Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,včera 19.12.2019 v OC Breda Opava jsem byla vyřídit reklamaci. Slečna (zástupce vedoucí prodejny) se mnou sepsala protokol o reklamaci obuvi dle účtenky a v momentě, kdy mělo dojít k podpisu mou osobou, mi stroze odpověděla, že reklamaci neuznává. Když jsem se zeptala proč, tak mi odpověděla, že jejímu příteli se to stalo taky a že bohužel tyto boty zn. Adidas kupují v takovém stavu, v jakém jsou. Že se s tím nedá nic dělat. Nechala jsem si zavolat pana vedoucího. No tak to byl oříšek, aniž by na boty sáhl mi hned sdělil, že reklamaci neuznává. Že má dcera nemá vhodnou nohu pro tyto boty a že boty si zničila tím, že nemá ostříhané nehty (v jaké době to žijeme 21. století nebo doba neandrtálců?) a že mám dceru přivézt sebou, on si její nohu prohlídne, v jakém je stavu. Tak to je vrchol drzosti, arogance a výsměchu. Protokol jsem nedostala, není stornovaný na prodejně správně, co říká vedoucímu GDPR? Tento člověk spolu se zástupkyni nepostupovali dle nařízení závazné pro obchodníky. Nakupuji u vaší společnosti několik let pro celou rodinu boty na 4 roční období,panu vedoucímu jsem poděkovala a odvětila, že mě to mrzí, ale již nebudu zde nakupovat a on mi odpověděl, to je dobře a s úsměvem se se mnou rozloučil. Ráda se podělím s tímto na ČOI. To totiž nevymyslí ani v televizi. Arogance a jen arogance. Já zapomněla, že sl. zástupkyně boty shlídla a usoudila jako velký odborník a oprávněná osoba k tomuto účelu pověřena, že NE! a vedoucí jen jako ovce kýval. Za mě velké zklamání...
Dámské sportovní boty vel. 38, zn. Adidas, 1715635 2, 1.199,- Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měla spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.