Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, sice už předem vím, že tato stížnost ničeho nedocílý a bude v zápětí smazána, ale dám si tu práci a napíšu Vám. Dnes ráno mi přišla SMS že balík bude doručen mezi 14:30 - 15:30. Zajímavé, kurýr přijel ve 12:00. Asi nějaký sek v čase??? Kurýr mi na mou otázku, že je teprve 12:00 a že tu měl být až déle odpověděl, že ho to nezajímá v kolik to měl být, ať si píšou co chtějí. V zápětí jsme si vyslechla, že jsem evidentně chytrá.... A že by byl v práci do jedné do rána, kdyby se časy řídil... Opravdu??? Upřímně toto není moje věc, poštovné jsem si řádně zaplatila a čekám solidní jednání!! Toto je už má druhá stížnost! Minulý měsíc se kurýr ani neobtezoval zavolat mi na tel a po jednom zazvoneni odjel... Závěrem chci jen říci, že už si Vas nikdy jako dopravce nezvolim i kdybych měla věc oželet, tak nikdy víc. Měli byste zvážit koho zaměstnávate! Přeji hezké svátky.....
Objednávka rybaření
Žádné, jen bych ocenila lepší přístup a služby (službu si platím) . Zvažte koho přijímáte!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.