Společnost


IMIS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3816Nemožnost vrátit zpět zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2014, před 10 lety

Jaroslava Kostnerová

Znění stížnosti

21.5.2014 jsem,na základě letáčku,navštívila v Blatné/v místní Sokolovně/ akci na nákup masných výrobků.K mému překvapení však byl předváděn parní vysavač a sady nádobí.Po krátkém přesvědčování od jednoho pořadatele,jsem podepsala smlouvu na vysavač a jako dárek 2 sady hrnců vše za 20000 Kč.Zboží jsem převzala,ale doma se mi vše rozleželo a za 3 dny jsem využila-garanci-do 14 dnů odstoupit od smlouvy.Na uvedenou adresu-na smlouvě IMIS s.r.o. 46803 Rádlo 251-poslala odstoupení od smlouvy i zboží,které ale přišlo zpět,že se firma odstěhovala.Dcera našla na internetu jejich novou adresu-IMIS s.r.o. 40502 Děčín 2,Kamenická 469/10 a opět jsem vše poslala zpět/znovu poštovní náklady/.Zboží opět přišlo zpět,na udané adrese tato firma neexistuje.Nyní jsem bezradná,vyžívám pouze z důchodu.Z celé situace jsem velice zklamaná a zoufalá.Při podpisu smlouvy jsem nebyla řádně poučená o podmínkách při odstoupení od smlouvy.


Produkt

Podrobnosti o zboží nemohu doplnit,vše je stále originálně zabalené.


Požadované řešení

Návrh na řešení-převzetí všech výrobků a vrácení celé zaplacené částky-20000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 11:47, před 10 lety

Jednalo-li se o prodej mimo obchodní prostory, společnost musí spotřebitele informovat o podmínkách, lhůtách a postupu pro uplatnění práva na odstoupení. Pokud tak neučiní, spotřebitel může odstoupit od smlouvy do jednoho roku a čtrnácti dnů. Pokud spotřebitel zašle odstoupení na uvedenou adresu, případně na adresu sídla (uvedené v obchodním rejstříku) a společnost si korespondenci nepřevezme, považuje se odstoupení za doručené a taky účinné. Pokud se zároveň spotřebitel pokusil vrátit zboží a společnost ho nepřevzala, ocitá se v prodlení. Doporučujeme spotřebiteli, aby si veškerou korespondenci uschoval. Přesto, že je právo v takovém případě na straně spotřebitele, problém může nastat s jeho faktickým uplatněním. V případě, že společnost nebude nadále reagovat, musel by se spotřebitel domáhat svého práva soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:40, před 10 lety

V tomto případě se nám bohužel nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 15:41, před 10 lety


Jaroslava Kostnerová

Hodnocení: