Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.5.2014 jsem,na základě letáčku,navštívila v Blatné/v místní Sokolovně/ akci na nákup masných výrobků.K mému překvapení však byl předváděn parní vysavač a sady nádobí.Po krátkém přesvědčování od jednoho pořadatele,jsem podepsala smlouvu na vysavač a jako dárek 2 sady hrnců vše za 20000 Kč.Zboží jsem převzala,ale doma se mi vše rozleželo a za 3 dny jsem využila-garanci-do 14 dnů odstoupit od smlouvy.Na uvedenou adresu-na smlouvě IMIS s.r.o. 46803 Rádlo 251-poslala odstoupení od smlouvy i zboží,které ale přišlo zpět,že se firma odstěhovala.Dcera našla na internetu jejich novou adresu-IMIS s.r.o. 40502 Děčín 2,Kamenická 469/10 a opět jsem vše poslala zpět/znovu poštovní náklady/.Zboží opět přišlo zpět,na udané adrese tato firma neexistuje.Nyní jsem bezradná,vyžívám pouze z důchodu.Z celé situace jsem velice zklamaná a zoufalá.Při podpisu smlouvy jsem nebyla řádně poučená o podmínkách při odstoupení od smlouvy.
Podrobnosti o zboží nemohu doplnit,vše je stále originálně zabalené.
Návrh na řešení-převzetí všech výrobků a vrácení celé zaplacené částky-20000 Kč.
|
Tweet |
Jednalo-li se o prodej mimo obchodní prostory, společnost musí spotřebitele informovat o podmínkách, lhůtách a postupu pro uplatnění práva na odstoupení. Pokud tak neučiní, spotřebitel může odstoupit od smlouvy do jednoho roku a čtrnácti dnů. Pokud spotřebitel zašle odstoupení na uvedenou adresu, případně na adresu sídla (uvedené v obchodním rejstříku) a společnost si korespondenci nepřevezme, považuje se odstoupení za doručené a taky účinné. Pokud se zároveň spotřebitel pokusil vrátit zboží a společnost ho nepřevzala, ocitá se v prodlení. Doporučujeme spotřebiteli, aby si veškerou korespondenci uschoval. Přesto, že je právo v takovém případě na straně spotřebitele, problém může nastat s jeho faktickým uplatněním. V případě, že společnost nebude nadále reagovat, musel by se spotřebitel domáhat svého práva soudní cestou.
V tomto případě se nám bohužel nepodařilo kontaktovat uvedený subjekt. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: