Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jednou jsem se k vám zaregistroval a velice toho lituji. Již před rokem jsem posílala písemnou doporučenou výpověď do Bruselu a přesto mi po roce neoprávněně ztrhli bez mého vědomí 2400,- kč . Proto jsem dnes odeslala opět doporučeně dopis s výpovědí, e-mail a toto jsem si vyfotila jako důkaz. Na jejich stránkách mají napsáno, že vip členství se nedá zrušit a že pracují na jeho návodu. Toto je podvod a již v této chvíli mám 6 lidí co jdou se mnou do podání hromadné žaloby. Pokud se najde ještě někdo kdo by se rád připojil tak na certikabertik1201@seznam.cz já důrazně žádám o vrácení ztržené částky a okamžité zrušení vip a celého účtu !!!
Neakceptování písemné výpovědi poslané na adresu dooručeným dopisem již před rokem
Okamžité zrušení mého vip a celého účtu, které jsem provedla písemně doklad mám a vrácení ztržené částky.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na svou bankovní společnost a využít bankovní nástroj zvaný chargeback, případně zablokovat svoji platební kartu, aby nedocházelo k dalšímu neoprávněnému strhávání peněžních prostředků.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.